Як допомогти дитині орієнтуватися в зошиті з математики
Памятка батькам пеошокласника
- Підтримуйте в дитині її прагнення стати школярем. Ваша щира зацікавленність у шкільних справах, серйозне ставлення до перших досягнень та можливих труднощів допоможуть дитині підтвердити значущість його нового положення і діяльності.
- Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрінеться у школі. Поясніть їх необхідність.
- Дитина має прво на помилку.
- Складіть разом розпорядок дня, тежти за його дотриманням.
- Не пропускайте труднощів, що можуть виникнути у дитини на початковому етапі навчання в школі.
- Підтримайте бажання дитини досягти успіху. у кожній роботі обов’язково знайдіть, за що можна похвалити.
- Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, її навчальних справах, не соромтеся звертатися за порадою до вчителя або шкільного психолога.
- Навчання - це нелегка і відповідальна праця.
Успіх у навчанні - це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним.
Василь Сухомлинський
"Золоті" правила для батьків
- Більшість дітей - "звичайні". не робіть зі своєї дитини вундеркінда, окреслюючи непосильні вимоги, орієнтуючи на неосяжні еталони. Дитина повинна частіше відчувати задоволення від того, що вона щось може, ніж тривожитися з приводу того, чого не може зробити.
- У різних дітей - різні здібності. Здібності треба розвивати! Але ваше перше завдання - визначити оптимум вашої дитини.
- Не орієнтуйте навіть найбільш здібну дитину на винятковість! На цьому шляху на неї чекає розлад із сомою собою, адже завжди поруч знайдеться хтось більш обдарований, працелюбний.
- Реалізувати задуми в житті може лише активна дитина. Виховуйте людину дій, учинків.
- Довіряйте дитині!
- Будьте терплячими!
- Ніколи не кажіть, що через усі життєві проблеми не залишається часу на виховання дитини.
Зразки заяв про відсутність дитини на уроках
Директору
Харківської гімназії № 144
Харківської міської ради
Харківської області
Задорожній О.М.
______________________
(ПІБ батьків повністю)
місце проживання: вул.______,
будинок______, кв.__________,
тел._______________________
Заява
Прошу дозволити моїй дитині (донці, синові) ___________ (ПІБ учня повністю), учню (учениці) _________ класу, бути відсутнім (відсутньою) з_____________ 201_ року по ______________ 201_року.
За життя та здоровя моєї дитини я несу повну відповідальність.
Дата ___________________ Підпис ________ (Прізвище)
Директору
Харківської гімназії № 144
Харківської міської ради
Харківської області
Задорожній О.М.
______________________
(ПІБ батьків повністю)
місце проживання: вул.______,
будинок______, кв.__________,
тел._______________________
Заява
Прошу дозволити моїй дитині (донці, синові) ___________ (ПІБ учня повністю), учню (учениці) _________ класу, виїзд за кордон до країн Шенгенської угоди (або вказати країну) з_____________ 201_ року по ______________ 201_року.
За життя та здоровя моєї дитини я несу повну відповідальність.
Дата ___________________ Підпис ________ (Прізвище)
Директору
Харківської гімназії № 144
Харківської міської ради
Харківської області
Задорожній О.М.
______________________
(ПІБ батьків повністю)
місце проживання: вул.______,
будинок______, кв.__________,
тел._______________________
Пояснявальна записка
Моя дитина (донька, син) ___________ (ПІБ учня повністю), учень (учениця) _________ класу, була відсутня (був відсутнім) з_____________ 201_ року по ______________ 201_року (або ___ __________ 201_ року) у звязку з тим, що погано себе почувала (відвідували лікаря____; приймала участь у виступі або репетиції виступу; була на змаганнях).
За життя та здоровя моєї дитини я несу повну відповідальність.
Дата ___________________ Підпис ________ (Прізвище)
Наша найбільша сила полягає не в тому, щоб ніколи не падати, а в тому, щоб підніматися щоразу, коли ми впали.
Конфуцій
Істинний скарб людини - уміння працювати.
Езоп
Усе, що необхідно робити, щоб бути наполегливим, - ніколи не здаватися.
Вінстон Черчілль
Оцінювання учнів
Основними функціями контролю
навчальних досягнень учнів є: мотиваційна, діагностувальна, коригувальна,
прогностична, навчально-перевірювальна, розвивальна, виховна.
Оцінювання – процес встановлення рівня навчальних досягнень
учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних
програм. Його результатом є педагогічна оцінка, яка відображається в
оцінювальних судженнях і висновках учителя/учительки вербально, або в балах. Виставлення
балів обов’язково супроводжується оцінювальними судженнями. Оцінювання у
початковій школі ґрунтується на врахуванні рівня досягнень учня/учениці, а не
ступеня його невдач. Результати оцінювання навчальних досягнень учнів є
конфіденційною інформацією, доступною лише для дитини та її батьків (або осіб,
що їх замінюють).
Підсумкове оцінювання за семестр здійснюється на
основі результатів тематичного оцінювання з
урахуванням динаміки рівня навчальних досягнень учня/учениці.
Підсумкове оцінювання за рік здійснюється на
основі семестрових оцінок також з урахуванням динаміки рівня навчальних досягнень учня/учениці.Інформація
У 1 - 2 класах зошити підписує вчитель, у 3 - 4 класах це роблять учні за зразком.
До відома батьків!!!
На сайті науково-педагогічного проекту "Інтелект України" розміщено зошити "Літні мандри", які допоможуть вам і дітям не забути навчальний матеріал 2 класу за літні канікули. 5 хвилин через день і успіх у навчанні!
початкової школи
(пам’ятка для батьків)
2. Починати виконувати завдання можна вже через 1,5-2 години після шкільних занять. Оптимальний час – з 15.00 до 17.00.
3. Привчайте дитину сідати до роботи без нагадувань. Якщо батьки не контролюють і не допомагають виконувати домашнє завдання, то дитина може його не робити і не записувати.
4. Навчіть дитину організовувати своє робоче місце для виконання роботи.
5. Навчіть дитину користуватися годинником. Покажіть, як за годинником роботи перерви (10-15 хв.) для активного відпочинку і знову сідати до роботи. Усе це дитина має виконувати незалежно від того, можете ви їй приділити увагу чи ні.
6. Навчіть дитину спочатку складати орієнтовний план майбутніх дій, самостійно приступати до роботи, у разі потреби радитися з вами та обговорювати, як виконати завдання.
7. Не забувайте нагадувати дитині повторити правила, які вивчили на уроках.
8. Виховуйте в дитини самоконтроль, самоаналіз та самооцінювання. Найпростіший спосіб – порівняння сьогоднішнього рівня виконання з учорашнім. Акцентуйте увагу навіть на незначних перемогах, щоб дитина помічала їх і намагалася домагатися більших результатів.
9. Не порівнюйте результати навчання своєї дитини з результатами інших дітей, а тільки з її власними!
Дитина повинна бачити, що помилятися — це нормально, що помиляються і мами, і тата, і бабусі, й дідусі.
10. Не забувайте відзначати старанність дитини. Не створюйте «хронічний дефіцит похвал» через те, що дитина одержує нижчий бал замість очікуваного високого.
11. Перевірити – не означає «робити замість»: ніколи не підказуйте дитині готових рішень.
12. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.
Немає коментарів:
Дописати коментар