Алгоритм наведення аргументів
1. Вислов свою думку (почни так: "Я вважаю, що...", "На мою думку, ..." або "Переконаний, що...").2. Поясни, чому ти так уважаєш (почни так: "Я вважаю так, оскільки...", "Це дійсно так тому, що...").3. Наведи приклад (почни так: "Наприклад, ...", "Зокрема, ...").4. Узагальни свою думку (почни так: "Отже,...", "Таким чином,...").
Е.Сетон-Томпсо «Снап»
Марк Твен. «Пригоди
Тома Сойєра»
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
Елеонор Порте «Полліанна»
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
Туве Янсо «Маленькі
тролі та велика повінь»
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
Астрід Ліндгрен «Детектив Блюмквіст здобуває
славу»
Зірка Мензатюк «Таємниця
козацької шаблі»
Арабська народна казка «Синбад-Мореплавець»
Казка братів Грімм «Пані Метелиця»
Шарль
Перро «Ріке-Чубчик»
Г.К. Андерсен «Соловей»
Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик»
Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка»
Ліна
Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…»
Чарівний світ Льюїса Керролла.
«Аліса в Задзеркаллі»
Народна
казка «Мудра дівчина»
Народна казка «Яйце-райце»
Казка
«Іван-Побиван»
Іван
Франко Збірка «Коли ще звірі говорили». Казка «Старе добро забувається»
Василь
Симоненко Казка «Цар Плаксій і Лоскотон»
Галина
Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
Кросворд «Органи чуттів»
1
2
3
4
5
6
Двоє лисенят
Завжди поруч сидять. (вуха)
Між двох світил
Я посередині один. (ніс)
Брат з братом
Через дорогу живуть,
А один одного не бачать. (очі)
У двох матерів
По п’ять синів,
У кожного своє ім’я. (пальці)
Завжди в роті,
А не проковтнеш. (язик)
Цілим овлодівають частинами.
Сенека
Складні й великі за обсягом справи називають "слономи". Справу - "слона" не можна виконати за один день. Потрібно поділити її на щоденні "порції" та спланувати час, необхідний для роботи.
Інколи нам доводиться виконувати нецікаві й неприємні справи. Їх називають "жабами". Єдиний спосіб скоротити неприємний період - виконати справу "жабу" якомога швидше, перетворивши її на "царівну жабу".
Важливі й корисні справи, але які ми не хочемо виконувати це справи - "лимони". Чим більше таких справ ми робитимемо, тим розумнішими, управнішими, успішнішими ми будемо. Перетвори лимон на лимонад!
"Поглиначі часу" - це дії, події, на які ти відволікаєшся від важливих та корисних справ і через які використовуєш свій час нераціонально. Навчися правильно керувати своїм часом і ти станеш "левом" - царем свого часу.
ПОГОДЖЕНО
ЗАТВЕРДЖЕНО
педагогічною
радою гімназії наказом від 25.02.2019 № __
Протокол
№ 1 від 25.02.2019
Директор
Харківської гімназії № 144
__________ О.М.Задорожна
Правила
поведінки
здобувачів
освіти
у
Харківській гімназії № 144
Харківської
міської ради
Харківської
області
1.
Загальні
положення
1.1. Дійсні правила внутрішнього розпорядку для
здобувачів освіти (далі – Правила) розроблені на підставі Законів України «Про
освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону
дитинства», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про молодіжні та дитячі
громадські організації», Положення про загальноосвітній навчальний заклад
(постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 № 964), Декларації прав
людини, Конвенції ООН про права дитини, Статуту Харківської гімназії № 144 і
діють на території Харківської гімназії № 144 Харківської міської ради
Харківської області (далі – Заклад освіти).
1.2. Правила установлюють основні норми поведінки
здобувачів освіти в приміщеннях та на території закладу освіти,
а також під час позакласної та позашкільної діяльності.
1.3. Мета – створення в закладі освіти безпечного
освітнього середовища і належних умов, що сприятимуть успішному навчанню кожного
здобувача освіти, вихованню поваги до особистості та її прав, розвитку культури
поведінки та навичок конструктивного спілкування, забезпеченню дотримання норм
безпеки життєдіяльності та охорони праці під час освітнього процесу,
позакласної та позашкільної діяльності здобувачів освіти.
1.
Права та обов’язки учасників освітнього
процесу
1.1.
Здобувачі освіти мають право на:
ü
якісну освіту;
ü
доступність
і безоплатність повної загальної
середньої освіти;
ü
на повагу людської
гідності, захист від усіх форм фізичного і психічного насильства, образи і
приниження особистості, цькування, булінгу і кібербулінгу, охорону життя і
здоров’я;
ü
на безкоштовне
користування бібліотечно-інформаційними ресурсами, навчально-методичною базою,
об’єктами культури і спорту Закладу освіти;
ü
вибір певного закладу,
форми навчання, профільного напряму, факультативів, спецкурсів, позакласних
занять;
ü безпечні і нешкідливі умови навчання
та праці;
ü участь у різних видах навчальної,
науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах
тощо;
ü перегляд результатів оцінювання навчальних досягнень з усіх
предметів інваріантної та варіативної частини;
ü
розвивати свої таланти,
здібності, нахили;
ü
на забезпечення харчуванням,
у тому числі безкоштовним, у випадках і в порядку, які встановлені Законами
України й органами місцевого самоврядування;
ü
на обрання до органу
учнівського самоврядування та участь у виборах Президента гімназії;
ü
на звернення до
адміністрації Закладу освіти зі скаргами, заявами та пропозиціями з питань, що
стосуються організації навчання в Закладі освіти, і будь-яким іншим питанням,
які зачіпають інтереси здобувачів освіти.
1.2.
Здобувачі
освіти зобов’язані :
ü дотримуватися вимог законодавства України,
моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;
ü
виконувати вимоги педагогічних
та інших працівників закладу відповідно до цього Статуту та Правил
внутрішнього розпорядку Навчального закладу;
ü оволодівати знаннями, вміннями,
практичними навичками в обсязі не меншому,
ніж визначено Державним стандартом загальної середньої освіти;
ü підвищувати свій загальний культурний
рівень;
ü
дбайливо ставитися до
державного, громадського і особистого
майна, майна інших учасників освітнього процесу;
ü
дотримуватися
вимог цього Статуту, Правил внутрішнього розпорядку закладу;
ü
мати охайний зовнішній
вигляд, дотримуватися ділового стилю в одязі
(сірий піджак та брюки, спідниця), мати спортивну форму та спортивне взуття
для занять фізичною культурою;
ü
дотримуватися загальних
вимог безпеки життєдіяльності, правил пожежної безпеки, дорожнього руху,
санітарно-гігієнічних правил, у разі виникнення екстреної або непередбаченої
ситуації, пов’язаної з виявленням будь-якої небезпеки для життя і здоров’я
учасників освітнього процесу, негайно повідомити про це будь-якого
співробітника Закладу освіти;
ü
своєчасно, без
запізнень приходити на заняття, сповіщати класного керівника про причини
відсутності на заняттях за поважною причиною. Причини відсутності
підтверджувати відповідними документами (довідка з медичної установи, заява або
пояснювальна записка батьків (законних представників), довідка із закладу
позашкільної освіти);
ü
верхній одяг здавати до
роздягальні;
ü
мати змінне взуття.
1.3.
Здобувачам освіти забороняється:
ü
пропускати навчальні заняття, передбачені навчальним
планом й освітньою програмою відповідного рівня, без поважних причин;
ü
приносити до гімназії медичні препарати,
наркотичні речовини, вибухонебезпечні предмети (в тому числі петарди), зброю
(в.ч. ножі), газові балончики і балончики з фарбою, сигарети, слабоалкогольні
та алкогольні напої;
ü
перебувати в
приміщеннях Закладу освіти в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння;
ü
користуватися мобільними телефонами під час освітнього процесу;
ü
застосовувати фізичну
силу для з’ясовування міжособистісних відносин, використовувати залякування,
вимагання, цькування, здійснювати будь-які дії, що тягнуть за собою небезпечні
наслідки для оточуючих, такі як штовхання, удари будь-якими предметами, кидання
чим-небудь і т.д.;
ü
використовувати непристойну лексику та жести;
ü
смітити в гімназії та на її території;
ü
робити надписи на книгах та посібниках, які
належать гімназії, виривати сторінки з книг. У разі, коли книгу зіпсовано або загублено,
учень повинен повернути таку ж саму до бібліотеки.
ü
писати на стінах, партах, стільцях, шафах, нищити гімназійні меблі та
інше майно.
ü
знаходитися в таких місцях як дах, підвал;
ü
вживати під час
навчальних занять їжу та напої;
ü
залишати Заклад освіти
під час проведення навчальних занять без дозволу адміністрації та педагогічних
працівників.
Алгоритм наведення аргументів
1. Вислов свою думку (почни так: "Я вважаю, що...", "На мою думку, ..." або "Переконаний, що...").
2. Поясни, чому ти так уважаєш (почни так: "Я вважаю так, оскільки...", "Це дійсно так тому, що...").
3. Наведи приклад (почни так: "Наприклад, ...", "Зокрема, ...").
4. Узагальни свою думку (почни так: "Отже,...", "Таким чином,...").
Е.Сетон-Томпсо «Снап»
Марк Твен. «Пригоди
Тома Сойєра»
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
Елеонор Порте «Полліанна»
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
Туве Янсо «Маленькі
тролі та велика повінь»
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
Астрід Ліндгрен «Детектив Блюмквіст здобуває
славу»
Зірка Мензатюк «Таємниця
козацької шаблі»
Арабська народна казка «Синбад-Мореплавець»
Казка братів Грімм «Пані Метелиця»
Шарль
Перро «Ріке-Чубчик»
Г.К. Андерсен «Соловей»
Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик»
Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка»
Ліна
Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…»
Чарівний світ Льюїса Керролла.
«Аліса в Задзеркаллі»
Народна
казка «Мудра дівчина»
Народна казка «Яйце-райце»
Казка
«Іван-Побиван»
Іван
Франко Збірка «Коли ще звірі говорили». Казка «Старе добро забувається»
Василь
Симоненко Казка «Цар Плаксій і Лоскотон»
Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
1
|
||||||||||
2
|
||||||||||
3
|
||||||||||
4
|
||||||||||
5
|
||||||||||
6
|
Двоє лисенят
Між двох світил
Я посередині один. (ніс)
Брат з братом
Через дорогу живуть,
А один одного не бачать. (очі)
У двох матерів
По п’ять синів,
У кожного своє ім’я. (пальці)
Завжди в роті,
А не проковтнеш. (язик)
Цілим овлодівають частинами.
Сенека
Складні й великі за обсягом справи називають "слономи". Справу - "слона" не можна виконати за один день. Потрібно поділити її на щоденні "порції" та спланувати час, необхідний для роботи.
Інколи нам доводиться виконувати нецікаві й неприємні справи. Їх називають "жабами". Єдиний спосіб скоротити неприємний період - виконати справу "жабу" якомога швидше, перетворивши її на "царівну жабу".
Важливі й корисні справи, але які ми не хочемо виконувати це справи - "лимони". Чим більше таких справ ми робитимемо, тим розумнішими, управнішими, успішнішими ми будемо. Перетвори лимон на лимонад!
"Поглиначі часу" - це дії, події, на які ти відволікаєшся від важливих та корисних справ і через які використовуєш свій час нераціонально. Навчися правильно керувати своїм часом і ти станеш "левом" - царем свого часу.
"Поглиначі часу" - це дії, події, на які ти відволікаєшся від важливих та корисних справ і через які використовуєш свій час нераціонально. Навчися правильно керувати своїм часом і ти станеш "левом" - царем свого часу.
ПОГОДЖЕНО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Письмове ділення
1. Обираємо перше неповне ділене
2. Визначаємо кількість цифр у відповіді
3. Ділимо перше неповне ділене, визначаємо остачу
4. Зносимо слідуючу цифру до остачі, ділимо це число, визначаємо остачу
5. Продовжуємо ділити за алгоритмом
Оригами елка из журнала
Эту новогоднюю елку оригами очень легко сделать своими руками. В качестве материала подойдут журналы небольшого формата, которые можно найти в любом доме.
План работы:
Описываемую ниже процедуру нужно проделать с каждой страницей в журнале. Если обложка толстая, ее можно просто открепить (оторвать).
1. Загибаем страницу, верхний правый угол, под углом 45 градусов к себе.
2. Еще раз складываем лист пополам по диагонали.
3. Все линии сгиба проходим ногтем или другим предметом, чтобы они не раскрывались, особенно толстые страницы.
4. Нижний угол, который выходит за границы журнала, подворачиваем наверх.
Таким образом складываем все странички в рекламном журнале.
В результате получится симпатичная новогодняя оригами елка.


4. Нижний угол, который выходит за границы журнала, подворачиваем наверх.

Таким образом складываем все странички в рекламном журнале.

В результате получится симпатичная новогодняя оригами елка.
Не існує великих талантів без великої сили волі.
Оноре де Бальзак
Правила виконання домашнього завдання
Домашні завдання виконуй того самого дня, коли їх задали. Уроки починай робити відразу ж, як пообідаєш і трохи відпочинеш (30 хвилин).
Працюй за алгоритмом:
1) Пригадай те, що вивчали в школі; переглянь класну роботу, повтори подане в рамочках;
2) виконуй усі домашні завдання щонайкраще по черзі; після виконання кожного завдання перевір себе;
3) увечері обовязково повтори все, що задавали на завтрва.
4) збери портфель на завтра.
Алгоритм підготовки до конкурсу
"Найкраща дикторська група"
1. Розподіли з друзями фрагменти для озвучування.2. Перекажи свій уривок.3. Придумайте назву своєї передачі.4. Вислухай виступи товаришів.
Правила старанного учня
- Охайно пиши в зошиті.
- Не кажи "не вмію" - а кажи "навчуся!"
- Звечора збирай портфель.
- Ніколи не запізнюйся на уроки!
- Виконуй домашні завдання за алгоритмом.
Готуючись до уроку, не забудь підписати зошити за зразком
Зошит
для робіт з української мови
учня/учениці 3 - Г класу
Харківської гімназії № 144
Прізвище Ім′я
(в родовому відмінку)
Зошит
для робіт з математики
учня/учениці 3 - Г класу
Харківської гімназії № 144
Прізвище Ім′я (в родовому відмінку)
Зошит
для робіт з Навчаємося разом
учня/учениці 3 - Г класу
Харківської гімназії № 144
Прізвище Ім′я (в родовому відмінку)
Зошит
для робіт з еврики
учня/учениці 3 - Г класу
Харківської гімназії № 144
Прізвище Ім′я (в родовому відмінку)
Вітаю з новим навчальним роком!
Навчатись на відмінно
Бажаєм вам віднині.
Батькам своїм на радість,
На славу Україні!
Скоро свято "Великдень"
ПАМ'ЯТКА
«ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ»
1. Уважно і докладно записуй завдання з кожного предмета.
2. Потрібно вирішити, в якій послідовності краще виконувати завдання і скільки часу знадобиться на кожне з них.
3. На письмовому столі має лежати тільки те, що необхідно для виконання одного завдання. Після його завершення зі столу прибираються вже використані матеріали, і кладуться ті навчальні приладдя, які необхідні для виконання завдання по наступного предмету.
4. Перед виконанням роботи необхідно пригадати всі правила, які вивчали на уроці.
5. Якщо щось незрозуміло, не соромитися задати питання.
6. Вчитися користуватися довідниками і словниками, щоб вміти з'ясовувати значення незнайомих слів і виразів.
7. Необхідно вміти користуватися картами і схемами і використовувати їх при підготовці уроків.
8. Навчитися знаходити цікаву потрібну інформацію за допомогою комп'ютера.
9. Велике завдання необхідно розбивати на частини і працювати над кожною з них окремо.
10. Обов'язково перевір, чи досягнув ти потрібного результату.
Зроби веселого песика


Немає коментарів:
Дописати коментар