Карантин 2019-2020

Завдання з 25 травня по 29 травня

Понеділок

Людина і світ
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Математика
Математичний тренажер ст. 14 - 15
Інформатика
Математичний тренажер ст. 16 - 17
Українська мова
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Читання
Частина 9 Урок 12
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Українська мова
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Математичний тренажер ст. 18 - 19
Людина і світ
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»

Середа

Читання
Частина 9 Урок 13
Математика
Математичний тренажер ст. 20 - 21
Українська мова
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Англійська мова

Мистецтво
Мистецтво крізь віки «Моє місто», малюнок

Четвер

Читання
Частина 9 Урок 14
Еврика
Математичний тренажер ст.22 - 23
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Частина 9 Урок 6


П’ятниця

Людина і світ
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Математика
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Українська мова
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Англійська мова

Основи здоровя
Проєкт «Здоровя – всьому голова»

Завдання з 18 травня по 22 травня

Понеділок

Людина і світ
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Математика
Зошит для домашніх завдань 1 ст. 1 - 3
Інформатика
Математичний тренажер ст. 3 - 9
Українська мова
Зошит для домашніх завдань ст. 4
Читання
Частина 9 Урок 8
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Читання
Частина 9 Урок 9
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Зошит для домашніх завдань 1 ст. 4 - 5
Навчаємося разом
Частина 9 Урок 4

Середа

Читання
Частина 9 Урок 10
Математика
Зошит для домашніх завдань 1 ст. 6 – 8, зошит 2 ст. 6- 8
Українська мова
Зошит для домашніх завдань ст. 5
Англійська мова

Мистецтво
Мистецтво крізь віки «Моє місто», малюнок

Четвер

Читання
Частина 9 Урок 11
Еврика
Математичний тренажер ст. 10 - 13
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Частина 9 Урок 5


П’ятниця

Людина і світ
Онлайн – тест на сайті «Інтелект України»
Математика
Зошит для домашніх завдань 2 ст. 1 - 2
Українська мова
Зошит для домашніх завдань ст. 6
Англійська мова

Труд
Поробки з дитячого конструктора

Завдання з 12 травня по 15 травня

Вівторок

Українська мова
Частина 9 Урок 7
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Частина 9 Урок 7
Людина і світ
Частина 9 Урок 3

Середа

Читання
Частина 9 Урок 6
Математика
Частина 9 Урок 8
Українська мова
Контрольна робота (Самостійна робота)
Англійська мова

Мистецтво
Мистецтво крізь віки «Моє місто», малюнок

Четвер

Читання
Частина 9 Урок 7
Еврика
Еврестична олімпіада
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Еврестична олімпіада



П’ятниця

Людина і світ
Частина 9 ст. 20 (усна розповідь)
Математика
Частина 9 ст. 31 - 32
Українська мова
Зошит для домашніх завдань ст. 1 (у великому зошиті)
Англійська мова

Основи здоровя
Звички і здоровя (усна розповідь "Які звички шкодять моєму здоровю?")


Українська мова
Контрольна робота (самостійна робота)
На оцінку « 12 » потрібно виконати всі завдання без помилок і виправлень та записати каліграфічно.
1.                Прочитай і спиши текст, уставляючи пропущені букви й розкриваючи дужки. Добери до тексту заголовок.
        _______________________________________.
Засяяло в травневому вінку біле мереживо цвіту. Це в..сна передає червню ка..кові ключі від щедрого літа. Кучеряві діброви мліють (від)веселих барв великого свята природи.
Від (Д,д)ніпра доноситься хлюпан..я в..сняної хвилі. У придніпровс..ких заростях (не)стихають солов..ї. На тихе плесо випл..ває качина сімейка.
Жовтим букетом пишают..ся верболози. Пишні луки (про)пахли м..довим ароматом. Бавлят..ся (на)них метелики з досвітку й до смерка..я.
2.                Визнач стиль списаного тексту.
А  науковий               Б  художній                    В  діловий
3.                Визнач тип списаного тексту.
А  розповідь              Б  опис                    В  міркування
4.                Вибери й познач синонім до слова «мліють» у третьому реченні.
А  варяться              Б  непритомніють                    В  завмирають
5.                 Познач рядок, у якому найточніше визначено тему списаного тексту.
А  У тексті розповідається про травень.
Б  У тексті розповідається про Дніпро у травні.
В  У тексті розповідається про красу травневої землі.
6.                Підкресли головні члени речення. Зазнач, якими частинами мови вони виражені.
Засяяло в травневому вінку біле мереживо цвіту.
7.                Склади план до списаного тексту.
8.                Напиши текст-міркування «Чому травень – чарівний місяць?».

Завдання з 04 травня по 08 травня

Понеділок

Людина і світ
Частина 9 Урок 1
Математика
Частина 9 Урок 4
Інформатика
Онлайн – тести на сайті «Інтелект України» «Бій з драконом»
Українська мова
Частина 9 Урок 4  
Читання
Частина 9 Урок 2
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Читання
Частина 9 Урок 3
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Частина 9 Урок 5, самостійна робота 19
Навчаємося разом
Частина 9 Урок 2

Середа

Читання
Частина 9 Урок 4
Математика
Контрольна робота (Самостійна робота 20)
Українська мова
Частина 9 Урок 5
Англійська мова

Мистецтво
Мистецтво крізь віки «Моє місто», малюнок

Четвер

Читання
Частина 9 Урок 5
Еврика
Частина 9 Урок 2
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Частина 9 Урок 3


П’ятниця

Людина і світ
Частина 9 Урок 2
Математика
Частина 9 Урок 6
Українська мова
Частина 9 Урок 6
Англійська мова

Труд
Поробки з дитячого конструктора

Математика
Самостійна робота 19
1.     Визнач, яку частину години становлять 9 хв.
А 1/9                    Б  9/60                В 9/10   
2.     Укажи, значення якого виразу дорівнює 400
А  (180 – 70)* 3            Б  160 + 60 *  2            В  (170 + 30) * 2
3.     Учень прочитав 60 сторінок, тобто 2/3 книги. Скільки всього сторінок у книзі?
А  140                 Б  90                В 40
4.     Знайди добуток чисел 8007 і 4.
А  3228                 Б  32028                В 320028
5.     Обчисли
А  32 т 238 кг – 19 т 851 кг          Б 32 грн 15 к. * 9
В  34680 : 100                                Г  (77 см – 39 см) : 2
6.     Розвяжи задачу.
До магазину привезли 600 кг цукру. Першого дня продали 1/6 всього цукру, другого – на 200 кг більше, а третього – решту. Скільки цукру продали третього дня?
7.     Розвяжи задачу.
Господарка купила 3 кг яблук за ціною 17 грн 25 к. та 5 кг груш за ціню 28 грн 85 к. В касу вона дала 280 грн. Скільки решти вона отримає?
8.     Логічна задача
Скільки кінцівок у двох палок?  А у чотирьох з половиною?

Математика
Контрольна робота (Самостійна робота 20)     
1. Укажи число, записане у вигляді суми розрядних доданків:
700000 + 5000 + 80 + 4.
А  75840           Б  705084          В 700584           Г 705
2. Визнач число, яке є розв’язком рівняння Х : 2004 = 4.
А  8016           Б  80016            В  501
3. Ширина прямокутника дорівнює 12 см, а довжина – на 8 см більша. Знайди периметр цього прямокутника.
А  32 см          Б  240 см²           В  64 см
4. Познач хибну нерівність.
А  30 кг > 500 г          Б  1 год > 60 хв           В  200 м < 2 км
5. З’єднай вираз з лівого стовпчика з рівним йому виразом з правого стовпчика.
37 * 12                       25 * 4 * 9
42 * 14                       42 * 15 - 42
25 * 36                       37 * 10 + 37 * 2
25 * 18                       25 * (9 * 2)
6. Розв’яжи задачу.
Два хлопчики одночасно вийшли з будинків і пішли однією вулицею назустріч один одному. Перший хлопчик ішов зі швидкістю 50 м/хв., а другий – 70 м/хв. Вони зустрілися через 35 хв. Яка відстань між будинками?
7. Розв’яжи задачу.
Власна швидкість буксира 21км/год, а швидкість течії ріки – 4км/год. Який шлях подолав буксир, якщо рухався за течією ріки 5год, а проти течії – 4год?
 8.  Запиши число 40000 у вигляді добутку двох множників, 
кожний з яких ділиться на 100. Розглянь усі можливі варіанти.





Завдання з 27 квітня по 01 травня

Понеділок

Людина і світ
Частина 8 Урок 8
Математика
Частина 9 Урок 1
Інформатика
Ст. 60 – 63 зошит
Українська мова
Частина 9 Урок 1
Читання
Частина 8 Урок 13
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Українська мова
Частина 9 Урок 2, ст. 1, 5 – на перевірку
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Частина 9 Урок 2, ст. 4, самостійна робота 18 – на перевірку
Людина і світ
Частина 8 Урок 9, Контрольна робота «Земля – планета людей» - на перевірку

Середа

Українське читання
Частина 8 Урок 14, ст. 69, 74, 79 – на перевірку
Математика
Частина 9 Урок 3
Українська мова
Частина 9 Урок 3
Англійська мова

Мистецтво
Мрії про Україну (вірш, твір, есе, малюнок)


Четвер

Українське читання
Частина 9 Урок 1
Еврика
Частина 9 Урок 1, ст. 2 – на перевірку
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Частина 9 Урок 1, ст. 4 – на перевірку

Математика
Самостійна робота 18
1.     Визнач дріб, у якого чисельник на 3 менший від знаменника.
А 11/8                     Б 8/11                  В 3/9   
2.     Познач порядок арифметичних дій у виразі.

78123 + (516922 + 29836) : 84*4

720 – 120 : 2 * 6 + (700 : 7 – 20) : 4
3.     Знайди  5/6  від 30
А  25                 Б  36                В 35
4.     Обчисли значення буквеного виразу, якщо а = 66, b = 26.
(1584 : а + 418) * b
5.     Розвяжи задачу.
У вітальні, ширина якої 4 м, а довжина на 1 м довша, килимом застелено 7/10 площі підлоги. Обчисли площу підлоги, не застеленої килимом.
6.     Розвяжи задачу.

Для пошиття сорочок купили 3 метри полотна за ціною 19 грн та шовку за ціною 60 грн. Скільки метрів шовку купили для пошиття сорочок, якщо за всю покупку заплатили 177 грн?


Завдання з 20 квітня по 24 квітня

Понеділок


Вівторок

Читання
Урок 10
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Самостійна робота 15, 16, 17
Навчаємося разом
Урок 5


Середа

Українське читання
Урок 11
Математика
Тематична контрольна робота 8
Українська мова
Домашній зошит ст. 4,5 (тільки в великому зошиті)

Англійська мова

Мистецтво
Мистецтво крізь віки

Четвер

Українське читання
Урок 12
Еврика
Урок 4
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Урок 6

П’ятниця

Людина і світ
Урок 7
Математика
Математичний тренажер частина 8
Українська мова
Домашній зошит ст. 6, 7 (тільки в великому зошиті)
Англійська мова

Труд
Ігровий графічний дизайн

Ділення іменованих чисел
При діленні іменованого числа на просто число отримуємо іменоване число.
Наприклад: 35см : 7 = 5 см
При діленні іменованого числа на іменоване число отримуємо просто число (разі). Наприклад: 48год : 4год = 12(разів).





Завдання з 13 квітня по 17 квітня

Понеділок

Людина і світ
Урок 4
Математика
Самостійні роботи 12, 13, 14
Інформатика
Ст. 56 – 59 зошит
Українська мова
Контрольна робота. Дієслово
Читання
Урок 7
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Українська мова
Підручник ст. 1(правило), 3. Домашній зошит ст. 1
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Тематична контрольна робота 7
Людина і світ
Урок 5

Середа

Українське читання
Урок 8
Математика
Урок 11
Українська мова
Домашній зошит ст. 2 (тексти не списувати)
Англійська мова

Мистецтво
Обрядові символи

Четвер

Українське читання
Урок 9
Еврика
Урок 3
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Урок 4, прочитати ст. 15 на швидкість і повідомити кількість слів за хвилину вчителеві.


П’ятниця

Людина і світ
Урок 6
Математика
Урок 12
Українська мова
Домашній зошит ст. 3 (тексти не списувати)
Англійська мова

Основи здоров’я
Самооцінка і поведінка людини

Дієслово
1.Познач рядок, у якому записано лише дієслова в неозначеній формі.
А Мріяти, сподіватися, надія, думка.
Б Дружити, знати, пізнав, узнає.
В Вийти, ділити, рушити, литися.
2. Познач рядок, у якому всі дієслова мають форми минулого часу.
А Буде дякувати, подякую, відпочине.
Б Настають, принеси, відпочивай.
В Розійшлися, спускав, прилетіла.
3. Познач рядок, у якому дієслово записано з помилкою. Помилку виправ.
А Надієшся, хочеться, здається.
Б Одягнешся, повернешся, зійдуця.
В Скоришся, спустишся, обійдешся.
4. Познач рядок, у якому кожне дієслово має в закінченні и(Ї).
А Говор..ш, промов..ть, знайд..мо.
Б Вір..те, бер..мо, малю..мо.
В Прос..ш, заспоко..мо, полет..мо.
5. Добери й запиши дієслова, якими можна замінити подані сполучення слів.
Розбити глека - _____________________________________
Пасти задніх - ______________________________________
Намилити шию - ___________________________________
Висіти на телефоні - ________________________________
6. Доповни речення однорідними членами речення за питанням, постав потрібні розділові знаки. Підкресли граматичну основу.
На уроках учні (що роблять?) _________________________  ____________________________________пишуть диктанти.
7. Заповни пропуски. Перебудуй розповідне речення на спонукальне зі звертанням і запиши.
Фу..болісти ш..кую…….я в центрі поля.
______________________________________________________
______________________________________________________
8. За поданим початком склади й запиши текст.
Школярі всю зиму готувалися до зустрічі птахів. 
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________








Завдання з 6 квітня по 10 квітня

Понеділок

Людина і світ
Урок 2.
Математика
Урок 7  
Інформатика
Ст. 52 – 55 зошит
Українська мова
Урок 9  
Читання
Урок 3 
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Читання
Урок 4 
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Урок 8 
Навчаємося разом
Урок 2  

Середа

Українське читання
Урок 5  
Математика
Урок 9  
Українська мова
Урок 10  
Англійська мова

Мистецтво
Великоднє свято

Четвер

Українське читання
Урок 6 
Еврика
Урок 2 
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Урок 3 

П’ятниця

Людина і світ
Урок 3.  
Математика
Урок 10
Українська мова
Урок 11  
Англійська мова

Труд
Декоративні шрифти



Матеріали до уроків
Математика
№ 7 Особливо зверніть увагу на правильний запис рівняння!
Х : 6 + 48 = 192
Х : 6 = 192 – 48
Х : 6 = 144
Х = 144 • 6
Х =  864
864 : 6 + 48 = 192
192 = 192

96 : (78 : Х)= 16
78 : х = 96 : 16
78 : Х = 6
Х = 78 : 6
Х = 13
96 : ( 78 : 13)= 16

16 =16
 Урок 5
№ 2 метод схематичного малюнка
1)6• 4 = 24 (кл.) – всього
2) 24 : 3 = 8 ( кл.) – одного кольору
№ 3 метод схематичного малюнка
1)7 – 5 = 2(кл.) – віддалення за 1 крок
2)10 : 2 = 5(кл.)

Людина і світ
Урок 6
«Фотоапарат» Расові ознаки в людей виникли в наслідок пристосування до умов навколишнього середовища.
Урок 7
«Фотоапарат» Кожна держава живе за своїми законами, займає певну територію, має кордони, столицю, державні символи – прапор, герб, гімн.
Частина 8 урок 1
«Фотоапарат» У ЄС усунено перешкоди на шляху вільного пересування людей, капіталу, товарів та послуг.

Еврика
Урок 1
№ 3 В, В, А.
№ 4
F(4;0) D(7;9)     A(1;3) B(3;7) C(4;9)       F(4;0) C(4;9) D(7;9) N(7;0)
K(4;3) L(7;3) N(7;0) F(4;0)

Навчаємося разом
Частина 8 Урок 1
Звернути увагу на завдання 2. Ст.. 3 читати, переказувати, ст..4 письмово.

Читання
Хрестоматія ст.. 60 – 87 читаємо кожного дня.

 Українська мова
Виконати всі письмові вправи у робочому зошиті.
Урок 5.
Вправа 1
Зацвісти(без закінчення), листячко(о), пахучі(і), раненько(о), вітають(ють), коник (нульове).
 Корені: цвіст, лист, пех, ран, віт, кон.
Вправа 2
Водити – воджу, нести – ношу, текти – течу, ніс – носик, вода – водичка.
Вправа 7
Тип тексту – розповідь, тема – В.
Урок 6.
Вправа 1
Підготовка, настільний, заморозок. (префікс, корінь, суфікс, закінчення).
Вправа 8
Порядок речень 3, 2, 4, 7, 6, 5, 1. Мета В.
Урок 7.
Вправа 2
Не мають закінчень: восени, навпіл, всюди. Змінювані слова з префіксами: розмах, порада, розмова. З префіксами і суфіксами: накидка, безвітряний, безсоромний.
Урок 8.
Вправа 6. Звернути увагу на розділові знаки! Пряму мову завжди пишемо з великої букви, а слова автора ні. Дивись схеми:
А: «П».   А: «П!»   А: «П?»   «П», - а.   «П!» - а.   «П?» - а.  


Завдання з 30 березня по 3 квітня

Понеділок

Людина і світ
Частина 7 Урок 6, ст. 36, 37 
Математика
Частина 8 Урок 3, ст. 11№7, ст. 12 №10, 12 , ст.. 13 
Інформатика
Виконати перевірочну роботу «Мій клас»
Українська мова
Частина 8 Урок 5. Ст. 11 № 7 
Читання
Частина 7 ст. 43 – 44 Хрестоматія ст.. 51 - 60
Фізична культура
Ранкова зарядка

Вівторок

Українська мова
Частина 8 Урок 6. 
Фізична культура
Ранкова зарядка
Англійська мова

Математика
Частина 8 Урок 4, 
Людина і світ
Частина 7 Урок 7,

Середа

Українське читання
Частина 8 Урок 1 ст. 1, 7 
Математика
Частина 8 урок 5
Українська мова
Частина 8 Урок 7. Ст. 16 № 1, 2 
Англійська мова

Мистецтво
Малюнок «Весна» 

Четвер

Українське читання
Частина 8 Урок 2
Еврика
Частин 8 Урок 1, 
Англійська мова

Фіз культура
Ранкова зарядка
Навчаємося разом
Частина 8 Урок 1

П’ятниця

Людина і світ
Частина 8 Урок 1
Математика
Частина 8 Урок 6 
Українська мова
Частина 8 Урок 8. 
Англійська мова

Основи здоров’я
Повторити правила правильного миття рук

На сайті «Мій клас» я роблю перевірочні роботи за самостійно вивченим матеріалом. Діти можуть одразу себе перевірити і підготуватися до контрольних робіт, тому що деякі питання будуть схожі. Якщо у вас виникли проблеми у реєстрації, напишіть, може помилка у паролі.

Українська мова

Словникові слова: шеренга, терпуг (омоніми - назва риби, назва інструменту), революція, бетон, кипіти.
 


Перевірочні роботи

Математика

1. Знайди число, якщо три сьомих цього числа дорівнює 15.

А) 35           Б) 60         В) 45

2. Знайди дріб від числа  сім двадцять п'ятих від 200.

А) 56        Б) 65           В) 150

3. Знайди значення виразів. Де помилка?

А) 3³ = 27    Б) 4²= 16       В) 8²=16      Г) 12²=144       
Д) 10³= 1000

4. Виконай обчислення Де помилка?

А) 5600 • 120= 67200         Б) 705 • 208=146640        
В) 3048 : 254=12          Г ) 8280 : 345= 26

5. Розв’яжи рівняння.

(Х – 370) + 284 = 814

А)    Х= 900          Б) Х= 850           В) Х= 680

6. Знайди діаметр кола, якщо радіус дорівнює 7см

А) 14 см           Б) 3см 5мм            В) 15 см                

7. Знайди радіус кола, якщо діаметр дорівнює 16 см 4мм

А) 8 см 2мм          Б) 32 см 8мм           В) 20 см

8. Розв’яжи задачу.

Дівчинка задумала число, додала до нього 234, здобуту суму зменшила на 120 й отримала 568. Яке число задумала дівчинка?


А) 454            Б) 340             В) 682



Українська мова



1.Познач рядок, у якому записано лише дієслова в неозначеній формі.

А) читати, стрибати, читанка, стрибок

Б) шанувати, міркувати, гаяти, розважати

В) розглядати, галасувати, вибирає, прийшов

2.Познач рядок,у якому всі дієслова мають форми теперішнього часу.

А) буду читати, спілкуюсь, прочитав

Б) побіг, полетів, виріс

В) росте, зашумить, пишу

3. Познач рядок, у якому дієслово записано з помилкою. 

А) навчаєшся, спілкуєшся, кричимо

Б) здіймається, котитися, змагаєшся

В) засяє, зливаєшся, здіймаєця

4. Познач рядок, у якому кожне дієслово має в закінченні и(ї).

А)говор..ш, чита..ш, пиш..ш

Б) бере..мо, малю..мо, сид..те

В) виход..те, прос..ш, друж..ш

5. Познач рядок, у якому синоніми записано в порядку підсилення дії.

А) кричали, шепотіли, говорили

Б) накрапував, поливав, періщив (Дощ)

В) приголомшила, здивувала, вразила (новина)

6. Визнач прислівники місця дії

А) уперед, направо, вгору

Б) далеко, там, усюди

В) улітку, щодня, завтра





Навчаємося разом




1.Якою уявляли форму Землі шумери, вавилонці, єгиптяни, фінікійці?

А) черепаха на 4 слонах      Б) млинець       
В) по-різному

2. Які напрямки вміли визначати єгиптяни?

А) не вміли            Б) схід і  північ          
В) південь і північ

3. Підрахували кількість днів у році?

А) єгиптяни         Б) фінікійці           В) шумери

4. «Батьком географії» вважають:

А) Піфагор            Б) Ератосфен             В) Аристотель

5. «Книгу про різноманітність світу» написав

А) Ератосфен          Б) Марко Поло           В) Цейлон

6. Вчені з Китаю в середні віки

А) вперше зробили перепис населення                  
Б) створили опадомір і компас

В) описали кругообіг води

7. У Європі в епоху Відродження найважливішим і цінним було пошук:

А) нових земель          Б) водних ресурсів          
В) корисних копалин

8. Німецький географ Мартін Бейґайм виготовив перший
А) глобус «Земне яблуко»           Б) акваланг          
В) парусний човен
9. Морський шлях до Індії відкрив
А) Бартоломеу Діаш          Б) Васко да Гама           
В) Мартін Бейґайм
10. Христофор Колумб відкрив
А) новий світ – Америку           Б) Індію          
В) острів Мадагаскар
11. Америґо Веспуччі відкрив
А) Африку           Б) Південну Америку          
В) острів Куба

Людина і світ


1.Які умови необхідні для існування життя на планеті?
А) прісна вода, наявність в атмосфері кисню, сонячне тепло
Б) атмосферний тиск, місячне сяйво
В) корисні копалини, рослини, тварини.
2. На думку вчених, у якій країні з’явилася людина розумна?
А) Америка            Б) Україна            В) Ефіопія
3. Чому людство розселилося по всій планеті?
А) через природні чинники        Б) кількість населення весь час збільшується            
В) через економічні чинники
4. Скільки людей живе сьогодні на планеті?
А) понад 7 мільярдів            Б) близько 7 мільйонів         
 В) близько 75 мільйонів
5. Де сьогодні розташовані місця найбільш привабливі для проживання?
А) сільська місцевість          
Б) вологі екваторіальні ліси, пустелі, тайга, тундра
В) великі міста у високорозвинених країнах Європи й Північної Америки, Східній і Південній Азії
6. Давні міста – здебільшого укріплені фортеці – були центрами …
А) сільського господарства             Б) великої кількості людей
В) влади, ремесел, торгівлі.
7. Сучасні міста – це великі за кількістю жителів поселення з добре розвиненими:
А) промисловістю, торгівлею, наукою, культурою, а також транспортною та інформаційною мережами.
Б) укріпленими фортецями
В) сільським господарством, парками відпочинку.
8. Частка міського чи сільського населення у світі постійно збільшується?
А) Міського              Б) сільського
9. Найбільші міста світу
А) Делі, Мумбаї, Москва, Сеул
Б) Дніпро, Чугуєв, Воронеж, Запоріжжя
В) Київ, Варшава, Тбілісі
10. Найбільші міста України
А) Київ, Львів, Коломак
Б) Суми, Ахтирка, Ізюм
В) Київ, Харків, Дніпро, Одеса
11. У селах люди займаються
А) торгівлею і ремеслами  
Б) сільським господарством
12. Яка частка населення живе в селах?
А) третина           Б) половина            В) чверть
13. На якому материку більше населення
А) Антарктида          Б) Євразія             В) Африка


Усім гарного і міцного здоров'я. 

Частіше правильно мийте руки, з милом, кожен пальчик, зап'ястя.
Побільше пийте води, бажано кожні 15 - 20 хвилин хоч один ковток.
Читайте "Повітряні кульки" - це перевірка на дихання, чи немає хвороби.

Завдання на перший тиждень

МАТЕМАТИКА

ЧАСТИНА 7
ст. 32 № 4, 5, 6(розв'язуємо так 5²= 5•5=25),№7( за таблицею), №8(за зразком 2)ст. 33 можна у великому зошиті, ст. 34, ст.35(якщо зможуть) №2 малюнком, №3( 15хв=1/4 години), ст.36, 38-40.
ЧАСТИНА 8
ст. 1-5 (рівняння записуємо так, як я вчила.), ст. 6-9.
Задача ст. 35 № 3
15 хв. = 1/4 години
12 • 4= 48(км/год) - швидкість автобуса
120 хв. = 2 год
4•2=8(км) - відстань від дому до школи
48:8=6 (частин)
1/6 год= 10хв.
ст. 1№ 4
200+100=300+200=500+300=800+500=1300+ +800=2100+1300=3400+2100=5500
ст. 10 №9  
(90:9)•Х=50
10•Х=50
х=50:10
Х=5
(90:9)•5=50
50=50

Х+27=5•12
Х+27=60
Х=60 - 27
Х=33
33+27=5•12
60=60

(Х - 200)+300=450
Х -200= 450 - 300
Х - 200= 150
Х= 200+150
Х=350
(350 - 200) +300=450
450-450

•60) - 48 = 192
Х•60= 192+48
Х •60=240
Х=240 :60
Х=4
(4•60) - 48 = 192
192=192
ст. 3 № 11
Х - 400+100=500
Х - 400=500 - 100
Х - 400=400
Х= 400+400
Х=800
800 - 400+100=500
500=500
ст. 4 № 14
d=2•r      r=d:2
ст. 5
1. В    2.Б   3.Б    4. А    5.А    6.А 

УКРАЇНСЬКА МОВА

ЧАСТИНА 7 
ст. 25-28 (все у великому зошиті), підготуватися до контрольної роботи за правилами дієслово - мовна тема ст. 30 - 31
Зразок роботи
Перевірна робота з української мови
1.Познач рядок, у якому записано лише дієслова в неозначеній формі.
А) читати, стрибати, читанка, стрибок
Б) шанувати, міркувати, гаяти, розважати
В) розглядати, галасувати, вибирає, прийшов
2.Познач рядок,у якому всі дієслова мають форми минулого часу.
А) буду читати, спілкуюсь, прочитав
Б) побіг, полетів, виріс
В) росте, зашуміло, помітити
3. Познач рядок, у якому дієслово записано з помилкою. Помилку виправ.
А) навчаєшся, спілкуєшся, кричимо
Б) здіймається, котитися, змагаєшся
В) засяє, зливаєшся, здіймаєця
4. Познач рядок, у якому кожне дієслово має в закінченні и(ї).
А)говор..ш, чита..ш, пиш..ш
Б) бере..мо, малю..мо, сид..те
В) виход..те, прос..ш, друж..ш
5. Добери і запиши дієслова, якими можна замінити подані сполучення слів.
Розбити глека - ______________________________________________
Голову ламати - _____________________________________________
Закарбувати на носі - ___________________________________________
Накивати п’ятами - ____________________________________________
6. Доповни речення однорідними членами за питанням, постав потрібні розділові знаки. Підкресли граматичну основу.
Під час карантину учні (що роблять?) ______________________________________,
_______________________________________, вивчають вірші.
7. Заповни пропуски. Перебудуй розповідне речення на спонукальне зі звертанням і запиши.
Діти самості..но читають кни..ки.
8. Склади зв’язне висловлювання на основі прочитаного тексту «Чому важливо бути оптимістом?» (3 – 4 речення). За текстом у зошиті з ДПА контрольна 10 варіант 1.
_____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________._____________________________________________________________________________.____________________________________________________________________________.
ЧАСТИНА 8
уроки 1,2 пропускаємо.
ст. 4 - 9 (виконуємо у великому зошиті).
домашній зошит ст. 2 (не списуйте тексти, потрібні букви підкреслити).
ст. 4 вправа 3
надзвичайно: корінь звич, над префікс, суфікси ай,н,о.
Словникові слова: шеренга, терпуг (омоніми - назва риби, назва інструменту), революція, бетон, кипіти.
ст 5. вправа8 Б

ЧИТАННЯ

ЧАСТИНА 7 
ст. 9 - 42 (виразно читати вірші, прочитати відомості про авторів)
домашній зошит ст. 1,7 (вивчити напамʼять хто не вивчив, діти знають) 
ст. 10 (вивчити всім)

ЕВРИКА

ЧАСТИНА 7
ст. 9 - 12
відповіді для перевірки
1а, 2д, 3б, 4д, 5б, 6б, 7а, 8д, 9д, 10а, 11б, 12б, 13в, 14г, 15б, 16б, 17д, 18д, 19а, 20д, 21г, 22б, 23г.

Навчаємося разом

ЧАСТИНА 7
ст. 10 -11, 15, 19.
Діти читають тексти декілька разів, я дам їм питання - тести обрати правильні відповіді для перевірки прочитаного. Якщо не прочитають, відповіді не знайдуть, якщо прочитають, завдання будуть з підказками.

Людина і світ

ЧАСТИНА 7
ст. 20 - 33. Намагайтеся виконати всі завдання, ми перевіремо в класі, за цією темою буде контрольна.





Немає коментарів:

Дописати коментар